1.

مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزه‌ی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018

صفحه 1-19
وحیده بامشاد؛ کامبیز طالبی؛ حمیدرضا یزدانی؛ زهرا آراستی

2.

علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی

صفحه 21-40
غلامحسین حسینی نیا؛ علی داوری؛ وجیه باقرصاد؛ ترانه فرخ منش

3.

تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تبریز

صفحه 41-60
زهرا حیدری؛ صمد رحیمی اقدم؛ سید صمد حسینی

4.

تاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات

صفحه 61-80
محمدحسین رونقی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات

صفحه 81-98
محمود محمود محمدیان محمودی تبار؛ سحر ستوده نژاد؛ حسن بودلایی

6.

شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی

صفحه 99-118
امیرحسین شفیعیان؛ قنبر محمدی الیاسی؛ محمود احمدپور داریانی؛ سید احسان خاندوزی؛ حمید پاداش

7.

واکاوی ابعاد کیفی عملکرد کارآفرینان معلول

صفحه 119-138
وحید مکی زاده؛ سعاده عزیززاده

8.

باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی

صفحه 158-139
سعید نیّری؛ سیدرضا حجازی؛ کمال سخدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب