هواس بیگی, فاطمه, قاسمی, یارمحمد, قادرمرزی, حبیب الله. (1402). شرایط، استراتژی‌ها و پیامدهای اجرای آموزش چندفرهنگی(مورد مطالعه: معلمان و دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام). , 30(1), 73-91. doi: 10.22059/jsr.2023.339666.1751
فاطمه هواس بیگی; یارمحمد قاسمی; حبیب الله قادرمرزی. "شرایط، استراتژی‌ها و پیامدهای اجرای آموزش چندفرهنگی(مورد مطالعه: معلمان و دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)". , 30, 1, 1402, 73-91. doi: 10.22059/jsr.2023.339666.1751
هواس بیگی, فاطمه, قاسمی, یارمحمد, قادرمرزی, حبیب الله. (1402). 'شرایط، استراتژی‌ها و پیامدهای اجرای آموزش چندفرهنگی(مورد مطالعه: معلمان و دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)', , 30(1), pp. 73-91. doi: 10.22059/jsr.2023.339666.1751
هواس بیگی, فاطمه, قاسمی, یارمحمد, قادرمرزی, حبیب الله. شرایط، استراتژی‌ها و پیامدهای اجرای آموزش چندفرهنگی(مورد مطالعه: معلمان و دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام). , 1402; 30(1): 73-91. doi: 10.22059/jsr.2023.339666.1751


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب