زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. (1401). نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی. , 14(3), 147-133. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
محمدعلی زبردست; محمد سلطان حسینی. "نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی". , 14, 3, 1401, 147-133. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. (1401). 'نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی', , 14(3), pp. 147-133. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی. , 1401; 14(3): 147-133. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب