زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. (1401). نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
محمدعلی زبردست; محمد سلطان حسینی. "نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی". , , , 1401, -. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. (1401). 'نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505
زبردست, محمدعلی, سلطان حسینی, محمد. نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی. , 1401; (): -. doi: 10.22059/jsm.2021.304676.2505


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.