بارانی, حمید, فولاد چنگ, محبوبه. (1401). اثربخشی آموزش مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی بر نشانه‌های اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان. , 13(1), 287-304. doi: 10.22059/japr.2022.311088.643658
حمید بارانی; محبوبه فولاد چنگ. "اثربخشی آموزش مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی بر نشانه‌های اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان". , 13, 1, 1401, 287-304. doi: 10.22059/japr.2022.311088.643658
بارانی, حمید, فولاد چنگ, محبوبه. (1401). 'اثربخشی آموزش مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی بر نشانه‌های اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان', , 13(1), pp. 287-304. doi: 10.22059/japr.2022.311088.643658
بارانی, حمید, فولاد چنگ, محبوبه. اثربخشی آموزش مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی بر نشانه‌های اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان. , 1401; 13(1): 287-304. doi: 10.22059/japr.2022.311088.643658


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب