عابدی, ناهید, طاهرآبادی, علی اصغر, خیر اللهی, فرشید, جمشیدی نوید, بابک. (1401). تأثیر روش تدریس پیشرفت تیمی، جیگ‌ساو و آموزش مجازی بر تحقق اهداف شناختی دانشجویان از صورت‌های مالی بر مبنای طبقه‌بندی بلوم. , 29(1), 113-145. doi: 10.22059/acctgrev.2021.330905.1008596
ناهید عابدی; علی اصغر طاهرآبادی; فرشید خیر اللهی; بابک جمشیدی نوید. "تأثیر روش تدریس پیشرفت تیمی، جیگ‌ساو و آموزش مجازی بر تحقق اهداف شناختی دانشجویان از صورت‌های مالی بر مبنای طبقه‌بندی بلوم". , 29, 1, 1401, 113-145. doi: 10.22059/acctgrev.2021.330905.1008596
عابدی, ناهید, طاهرآبادی, علی اصغر, خیر اللهی, فرشید, جمشیدی نوید, بابک. (1401). 'تأثیر روش تدریس پیشرفت تیمی، جیگ‌ساو و آموزش مجازی بر تحقق اهداف شناختی دانشجویان از صورت‌های مالی بر مبنای طبقه‌بندی بلوم', , 29(1), pp. 113-145. doi: 10.22059/acctgrev.2021.330905.1008596
عابدی, ناهید, طاهرآبادی, علی اصغر, خیر اللهی, فرشید, جمشیدی نوید, بابک. تأثیر روش تدریس پیشرفت تیمی، جیگ‌ساو و آموزش مجازی بر تحقق اهداف شناختی دانشجویان از صورت‌های مالی بر مبنای طبقه‌بندی بلوم. , 1401; 29(1): 113-145. doi: 10.22059/acctgrev.2021.330905.1008596


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب