محسنی, محسن, فائزی رازی, فرشاد, خوشنویس, مریم. (1400). طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز. , 13(3), 769-790. doi: 10.22059/jibm.2021.318206.4053
محسن محسنی; فرشاد فائزی رازی; مریم خوشنویس. "طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز". , 13, 3, 1400, 769-790. doi: 10.22059/jibm.2021.318206.4053
محسنی, محسن, فائزی رازی, فرشاد, خوشنویس, مریم. (1400). 'طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز', , 13(3), pp. 769-790. doi: 10.22059/jibm.2021.318206.4053
محسنی, محسن, فائزی رازی, فرشاد, خوشنویس, مریم. طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز. , 1400; 13(3): 769-790. doi: 10.22059/jibm.2021.318206.4053


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب