وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. (1399). سنجش میزان شناخت تصویری گردشگران از منظر شهری به‌منظور تبیین برند مقصد گردشگری ( موردپژوهشی: کلان‌شهر اصفهان). , 46(3), 455-472. doi: 10.22059/jes.2021.315896.1008102
فریبا وحیدزادگان; علی زنگی آبادی. "سنجش میزان شناخت تصویری گردشگران از منظر شهری به‌منظور تبیین برند مقصد گردشگری ( موردپژوهشی: کلان‌شهر اصفهان)". , 46, 3, 1399, 455-472. doi: 10.22059/jes.2021.315896.1008102
وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. (1399). 'سنجش میزان شناخت تصویری گردشگران از منظر شهری به‌منظور تبیین برند مقصد گردشگری ( موردپژوهشی: کلان‌شهر اصفهان)', , 46(3), pp. 455-472. doi: 10.22059/jes.2021.315896.1008102
وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. سنجش میزان شناخت تصویری گردشگران از منظر شهری به‌منظور تبیین برند مقصد گردشگری ( موردپژوهشی: کلان‌شهر اصفهان). , 1399; 46(3): 455-472. doi: 10.22059/jes.2021.315896.1008102


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب