سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی. (1399). شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران. , 13(4), 561-580. doi: 10.22059/jed.2020.307214.653424
آیدین سلام زاده; مهدی تاج پور. "شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران". , 13, 4, 1399, 561-580. doi: 10.22059/jed.2020.307214.653424
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی. (1399). 'شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران', , 13(4), pp. 561-580. doi: 10.22059/jed.2020.307214.653424
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی. شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران. , 1399; 13(4): 561-580. doi: 10.22059/jed.2020.307214.653424


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب