رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1399). اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان. , 13(4), 481-499. doi: 10.22059/jed.2020.306844.653420
امیر رحیمی; محمد احسانی; مرجان صفاری; رسول نوروزی سیدحسینی. "اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان". , 13, 4, 1399, 481-499. doi: 10.22059/jed.2020.306844.653420
رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1399). 'اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان', , 13(4), pp. 481-499. doi: 10.22059/jed.2020.306844.653420
رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان. , 1399; 13(4): 481-499. doi: 10.22059/jed.2020.306844.653420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب