رشیدی, سمیه, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. (1399). طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران. , 7(3), 65-79. doi: 10.22059/jut.2021.314100.856
سمیه رشیدی; رسول ثانوی فرد; علی حمیدی زاده. "طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران". , 7, 3, 1399, 65-79. doi: 10.22059/jut.2021.314100.856
رشیدی, سمیه, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. (1399). 'طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران', , 7(3), pp. 65-79. doi: 10.22059/jut.2021.314100.856
رشیدی, سمیه, ثانوی فرد, رسول, حمیدی زاده, علی. طراحی و تبیین مدل بازاریابی قومی گردشگران خارجی مطالعه موردی: شهر تهران. , 1399; 7(3): 65-79. doi: 10.22059/jut.2021.314100.856


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب