شجاعی, فرزانه, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1399). عوامل موثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده ‏کاوی: موردمطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
فرزانه شجاعی; محمدمهدی پورسعید; علی اکبر نیک نفس. "عوامل موثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده ‏کاوی: موردمطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام". , , , 1399, -. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
شجاعی, فرزانه, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1399). 'عوامل موثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده ‏کاوی: موردمطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944
شجاعی, فرزانه, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. عوامل موثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده ‏کاوی: موردمطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 1399; (): -. doi: 10.22059/jibm.2021.309977.3944


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.