هنرمند, آمنه, صفوی همامی, شیلا. (1399). اثر نوع دستورالعمل توجه، بازخورد و خودمختاری بر یادگیری حرکتی کودکان. , 12(3), 365-378. doi: 10.22059/jmlm.2021.308589.1528
آمنه هنرمند; شیلا صفوی همامی. "اثر نوع دستورالعمل توجه، بازخورد و خودمختاری بر یادگیری حرکتی کودکان". , 12, 3, 1399, 365-378. doi: 10.22059/jmlm.2021.308589.1528
هنرمند, آمنه, صفوی همامی, شیلا. (1399). 'اثر نوع دستورالعمل توجه، بازخورد و خودمختاری بر یادگیری حرکتی کودکان', , 12(3), pp. 365-378. doi: 10.22059/jmlm.2021.308589.1528
هنرمند, آمنه, صفوی همامی, شیلا. اثر نوع دستورالعمل توجه، بازخورد و خودمختاری بر یادگیری حرکتی کودکان. , 1399; 12(3): 365-378. doi: 10.22059/jmlm.2021.308589.1528


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب