کرمی, فریبا. (1399). بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه ی بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی. , (), -. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
فریبا کرمی. "بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه ی بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی". , , , 1399, -. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
کرمی, فریبا. (1399). 'بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه ی بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776
کرمی, فریبا. بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه ی بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی. , 1399; (): -. doi: 10.22059/jut.2020.298301.776


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.