فیروزی, منیژه, احسانی, سحر. (1399). آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD. , 11(3), 153-167. doi: 10.22059/japr.2020.303146.643526
منیژه فیروزی; سحر احسانی. "آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD". , 11, 3, 1399, 153-167. doi: 10.22059/japr.2020.303146.643526
فیروزی, منیژه, احسانی, سحر. (1399). 'آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD', , 11(3), pp. 153-167. doi: 10.22059/japr.2020.303146.643526
فیروزی, منیژه, احسانی, سحر. آموزش خود نظم بخشی رفتاری-هیجانی: روشی برای بهبود فعالیت عملکرد اجرایی و علائم بیش کنشی در نوجوانان مبتلا به ADHD. , 1399; 11(3): 153-167. doi: 10.22059/japr.2020.303146.643526


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب