سرشار, مریم, کیان ارثی, فرحناز. (1399). تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیش‌بینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان. , 11(3), 83-92. doi: 10.22059/japr.2020.294988.643409
مریم سرشار; فرحناز کیان ارثی. "تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیش‌بینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان". , 11, 3, 1399, 83-92. doi: 10.22059/japr.2020.294988.643409
سرشار, مریم, کیان ارثی, فرحناز. (1399). 'تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیش‌بینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان', , 11(3), pp. 83-92. doi: 10.22059/japr.2020.294988.643409
سرشار, مریم, کیان ارثی, فرحناز. تعیین سهم ذهن آگاهی و بهزیستی روانی در پیش‌بینی یادگیری خودتنظیم شده در دانشجویان. , 1399; 11(3): 83-92. doi: 10.22059/japr.2020.294988.643409


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب