رشادت‌نیا, پریسا, عسگرنژاد نوری, باقر, حاضری, هاتف, زارعی, قاسم. (1399). نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل). , 12(2), 502-519. doi: 10.22059/jibm.2019.275772.3429
پریسا رشادت‌نیا; باقر عسگرنژاد نوری; هاتف حاضری; قاسم زارعی. "نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل)". , 12, 2, 1399, 502-519. doi: 10.22059/jibm.2019.275772.3429
رشادت‌نیا, پریسا, عسگرنژاد نوری, باقر, حاضری, هاتف, زارعی, قاسم. (1399). 'نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل)', , 12(2), pp. 502-519. doi: 10.22059/jibm.2019.275772.3429
رشادت‌نیا, پریسا, عسگرنژاد نوری, باقر, حاضری, هاتف, زارعی, قاسم. نقش شخصیت تلویزیونی مصرف‌کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه‌پژوهی: شهر اردبیل). , 1399; 12(2): 502-519. doi: 10.22059/jibm.2019.275772.3429


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب