سیف اللهی, ناصر. (1399). تحلیل اثر سرمایۀ اجتماعی بر فضیلت سازمانی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی. , 7(2), 171-194. doi: 10.22059/jscm.2020.296470.1971
ناصر سیف اللهی. "تحلیل اثر سرمایۀ اجتماعی بر فضیلت سازمانی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی". , 7, 2, 1399, 171-194. doi: 10.22059/jscm.2020.296470.1971
سیف اللهی, ناصر. (1399). 'تحلیل اثر سرمایۀ اجتماعی بر فضیلت سازمانی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی', , 7(2), pp. 171-194. doi: 10.22059/jscm.2020.296470.1971
سیف اللهی, ناصر. تحلیل اثر سرمایۀ اجتماعی بر فضیلت سازمانی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی. , 1399; 7(2): 171-194. doi: 10.22059/jscm.2020.296470.1971


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب