- این، کرایب (1379)، نظریههای مدرن در جامعهشناسی (از پارسنز تا هابرماس)، ترجمۀ محبوبه مهاجر، تهران: انتشارات سروش.
- ببی، ارل (1390)، روشهای تحقیق در علوم اجتماعی،جلد اول، ترجمه رضا فاضل، چاپ هشتم تهران: انتشارات سمت.
- پورموسوی، موسی (1390)، مشارکت شهروندان و برنامههای اوقات فراغت، تهران: انتشارات جامعه و فرهنگ.
- خدایاریفرد، محمد و اکرم پرند (1386)، استرس و روشهای مقابله با آن، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- دوفرانس، ژاک (1385)، جامعهشناسی ورزش، ترجمۀ عبدالحسین نیکگهر، تهران: انتشارات توتیا.
- سلیم بن قیس هلالی (1416 ق)، اسرار آل محمد، ترجمۀ اسماعیل انصاری، اصفهان: نشر الهادی.
- عزیزآبادی فراهانی، ابوالفضل (1373)، تربیتبدنی 2، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
- فکوهی، ناصر، چیستی ورزش از نگاه جامعه شناسی و انسان شناسی:گفت و گو با ناصر فکوهی(1391)، https://vista.ir/w/a/21/zbnlu .
- فکوهی، ناصر (1386)، تاریخ اندیشه و نظریههای انسانشناسی، تهران: نشر نی.
- فلیک، اووه (1387)، درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمۀ هادی جلیلی، تهران: نشر نی.
- قاسمی، حمید و سارا کشکر (1393)، مبانی اجتماعی-فرهنگی ورزش، تهران: نشر ورزش.
- کریمی، یوسف (1391)، روانشناسی اجتماعی، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
- کوشافر، علیاصغر (1381)، اصول و مبانی تربیتبدنی، تبریز: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز.
- گیدنز، آنتونی (1392)، جامعهشناسی، ترجمۀ منوچهر صبوری، تهران: نشر نی.
- لیتل، دانیل (1388)، تبیین در علوم اجتماعی (درآمدی به فلسفۀ علمالاجتماع)، ترجمۀ عبدالکریم سروش، تهران، انتشارات مؤسسۀ فرهنگی صراط.
- واعظ موسوی، سید محمدکاظم و فتحالله مسیبی (1387)، روانشناسی ورزشی، تهران: انتشارات سمت.
- Azizabadi Farahani, A. (1994), Physical Education 2, 8th Edition,Tehran: Payam Noor University Press. (In Persian)
- De France, J. (2006), Sociology of Sport, Translated by A. Nik Gohar, 1st Edition, Tehran: Toutia Publications.
- Fakuhi, N. (2007), History of Thoughts and Theories of Anthropology, 4th Edition, Tehran: Ney Publishing. (In Persian)
- Flick, U. (2008), An Introduction to Qualitative Research, Translation by H. Jalili, Tehran: Ney Publishing.
- Fukuhi, N., What is sport from a sociological and anthropological point of view?, Available at: https://vista.ir/w/a/21/zbnlu, 2012. (In Persian)
- Ghasemi, H., and Kashkar, S. (2014), Social-Cultural Basics of Sport, 2nd Edition, Tehran: Sport Publishing. (In Persian)
- Giddens, A. (2013), Sociology, Translated by: M. Sabouri, 28th Edition, Tehran: Ney Publishing. (In Persian)
- Karimi, Y. (2012), Social Psychology, 17th Edition, Tehran: Payame Noor University Press, (In Persian)
- Khodayarifard, M., and Parand, A. (2007), Stress and Coping Methods, Tehran: University of Tehran Press. (In Persian)
- Koushafar, A. A. (2002), Foundations and Principles of Physical Education, 1st Edition, Tabriz: Islamic Azad University of Tabriz. (In Persian)
- Little, D. (2009), Explanation in the Social Sciences (An Introduction to the Philosophy of Social Science), Translated by: A. Soroush, Tehran: Serat Cultural Institute Publications. (In Persian)
- Pomossavi, M. (2011), Citizen Participation and Leisure Programs, Tehran: Society and Culture Publications. (In Persian)
- Salim ibn Qays Helali (1416 AH), The Mysteries of Al-Muhammad, Translated by: Ismail Ansari, Isfahan: Al-Hadi Publishing. (In Persian)
- Vaez Mousavi, S. M. K., and Mosayebi, F. (2008), Sport Psychology, Tehran: SAMT. (In Persian)
- Babbie, E. (2011), Methods in Social Science Research Volume I, Translated by R. Fazel, 8th Edition, Tehran: SAMT. (In Persian)
- Home, J. (2005), “Sport and Mass Media in Japan”, Sociology of sport Journal, No. 4: 415–432.
- Ian, C. (2000), Modern Theories in Sociology (from Parsons to Habermas), Translated by M. Mohajer, Tehran: Soroush Publications. (In Persian)
- Merton, R. K. (1967), “Theoretical Sociology”, New York: free Press, 171pp.
- Neuman, W. L. (2006), Basic of Social Research; Qualitive and Quantitative approach, 2nd Edition, Londen: Allyan & Bacon.
- Rintala, M. T., Paarilainen, E., and Asted T-Kurki, P. (2014), “Challngea in Combing Different Data Sets during Analysis when Using Grounded Theory”, Nurser Researcher, No. 5: 14–18.
- Strauss, A. L., and Corbin, J. (1990), Basic of Qualitative Research, London: SAGE.
|