زارعی, عظیم, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1397). تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی. , 10(4), 703-722. doi: 10.22059/jsm.2019.226453.1779
عظیم زارعی; محمد علی سیاه سرانی کجوری. "تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی". , 10, 4, 1397, 703-722. doi: 10.22059/jsm.2019.226453.1779
زارعی, عظیم, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. (1397). 'تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی', , 10(4), pp. 703-722. doi: 10.22059/jsm.2019.226453.1779
زارعی, عظیم, سیاه سرانی کجوری, محمد علی. تجزیه‌وتحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی. , 1397; 10(4): 703-722. doi: 10.22059/jsm.2019.226453.1779


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب