عبدی, رضا, منتی, ندا. (1396). تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد. , 12(2), 47-66.
رضا عبدی; ندا منتی. "تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد". , 12, 2, 1396, 47-66.
عبدی, رضا, منتی, ندا. (1396). 'تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد', , 12(2), pp. 47-66.
عبدی, رضا, منتی, ندا. تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد. , 1396; 12(2): 47-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب