محمدی, اسفندیار, مرادی, صدیقه, شیری, قاسمعلی, پوراشرف, یاسان الله. (1397). شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی. , 10(2), 441-460. doi: 10.22059/jibm.2018.226290.2466
اسفندیار محمدی; صدیقه مرادی; قاسمعلی شیری; یاسان الله پوراشرف. "شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی". , 10, 2, 1397, 441-460. doi: 10.22059/jibm.2018.226290.2466
محمدی, اسفندیار, مرادی, صدیقه, شیری, قاسمعلی, پوراشرف, یاسان الله. (1397). 'شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی', , 10(2), pp. 441-460. doi: 10.22059/jibm.2018.226290.2466
محمدی, اسفندیار, مرادی, صدیقه, شیری, قاسمعلی, پوراشرف, یاسان الله. شناسایی ارزش های مصرف‎کنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی. , 1397; 10(2): 441-460. doi: 10.22059/jibm.2018.226290.2466


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب