نداف, مهدی, درزیان عزیزی, عبدالهادی, تیرانداز, سحر. (1397). بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند. , 10(1), 207-228. doi: 10.22059/jibm.2017.232326.2586
مهدی نداف; عبدالهادی درزیان عزیزی; سحر تیرانداز. "بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند". , 10, 1, 1397, 207-228. doi: 10.22059/jibm.2017.232326.2586
نداف, مهدی, درزیان عزیزی, عبدالهادی, تیرانداز, سحر. (1397). 'بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند', , 10(1), pp. 207-228. doi: 10.22059/jibm.2017.232326.2586
نداف, مهدی, درزیان عزیزی, عبدالهادی, تیرانداز, سحر. بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند. , 1397; 10(1): 207-228. doi: 10.22059/jibm.2017.232326.2586


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب