شیوا, آیدا, آقازاده, هاشم, حیدری, علی. (1396). بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). , 9(3), 595-616. doi: 10.22059/jibm.2017.127516.1805
آیدا شیوا; هاشم آقازاده; علی حیدری. "بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)". , 9, 3, 1396, 595-616. doi: 10.22059/jibm.2017.127516.1805
شیوا, آیدا, آقازاده, هاشم, حیدری, علی. (1396). 'بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)', , 9(3), pp. 595-616. doi: 10.22059/jibm.2017.127516.1805
شیوا, آیدا, آقازاده, هاشم, حیدری, علی. بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). , 1396; 9(3): 595-616. doi: 10.22059/jibm.2017.127516.1805


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب