امیری, شیما, مصدق, محمد جواد, ثنایی, محمدرضا. (1396). رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام). , 9(3), 463-484. doi: 10.22059/jibm.2017.221396.2369
شیما امیری; محمد جواد مصدق; محمدرضا ثنایی. "رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام)". , 9, 3, 1396, 463-484. doi: 10.22059/jibm.2017.221396.2369
امیری, شیما, مصدق, محمد جواد, ثنایی, محمدرضا. (1396). 'رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام)', , 9(3), pp. 463-484. doi: 10.22059/jibm.2017.221396.2369
امیری, شیما, مصدق, محمد جواد, ثنایی, محمدرضا. رفتار خرید بدون برنامه‎ریزی برخط مصرف‌کنندگان در تجارت اجتماعی: نقش تعاملات شبه‎اجتماعی کاربران (مطالعۀ موردی: کاربران شبکۀ اینستاگرام). , 1396; 9(3): 463-484. doi: 10.22059/jibm.2017.221396.2369


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب