حسام, مهدی, چراغی, مهدی, اکبری, زینب, رهبان, سمیه. (1396). ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن). , 8(3), 470-487. doi: 10.22059/jrur.2017.63469
مهدی حسام; مهدی چراغی; زینب اکبری; سمیه رهبان. "ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن)". , 8, 3, 1396, 470-487. doi: 10.22059/jrur.2017.63469
حسام, مهدی, چراغی, مهدی, اکبری, زینب, رهبان, سمیه. (1396). 'ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن)', , 8(3), pp. 470-487. doi: 10.22059/jrur.2017.63469
حسام, مهدی, چراغی, مهدی, اکبری, زینب, رهبان, سمیه. ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن). , 1396; 8(3): 470-487. doi: 10.22059/jrur.2017.63469


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب