نوری, پوریا, ایمانی پور, نرگس, زالی, محمد رضا. (1395). پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری). , 9(3), 415-432. doi: 10.22059/jed.2016.60918
پوریا نوری; نرگس ایمانی پور; محمد رضا زالی. "پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)". , 9, 3, 1395, 415-432. doi: 10.22059/jed.2016.60918
نوری, پوریا, ایمانی پور, نرگس, زالی, محمد رضا. (1395). 'پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)', , 9(3), pp. 415-432. doi: 10.22059/jed.2016.60918
نوری, پوریا, ایمانی پور, نرگس, زالی, محمد رضا. پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری). , 1395; 9(3): 415-432. doi: 10.22059/jed.2016.60918


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب