- آشوری داریوش (1380). تعریفها و مفهوم فرهنگ. چاپ اول(ویراست سوم)، تهران: انتشارات آگاه.
- ابزری، مهدی، عباسی، عباس، رنجبر، مریم و رزمجویی، قدرتاله (1390). مدیریت رفتار سازمانی بینالملل. چاپ اول، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
- اشنایدر، سوزان سی و بارسو، ژان لوئی (1379). مدیریت در پهنة فرهنگها. ترجمة محمد اعرابی و داود ایزدی، چاپ اول، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- اعتباریان، اکبر و ترکی نجفآبادی، امیر (1389). فرهنگ کار. ماهنامة موج عصر، سال 2، شمارههای 11و12، صفحات 65-59.
- الوانی، سید مهدی (1389). مدیریت عمومی. چاپ سی و هشتم. تهران: نشر نی.
- حیدرآبادی، یعقوب (1389). بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی و بهرهوری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان. پایاننامة کارشناسیارشد، دانشکدة علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج.
- دهکردی، شهرزاد (1391). مطالعة تطبیقی فرهنگ کار در سازمانهای دولتی مراکز استان اصفهان و خوزستان براساس مدل ابعاد فرهنگی هافستد. پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشکدة علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان.
- رابینز، استیفن پی (1386). مبانی رفتار سازمانی. ترجمة علی پارسائیان و محمد اعرابی. چاپ پانزدهم. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- رضائیان، علی (1391). تیمسازی در قرن بیست و یکم (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته). چاپ چهارم، تهران: سمت.
- زمینی، سهیلا، حسینینسب، داوود، زمینی، سمیرا و زارعی، پروین (1390). بررسی رابطة فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی در میان کارکنان دانشگاه تبریز. فصلنامة سلامت کار ایران، دورة 8، شمارة 1، صفحات40-30.
- سرلک، محمدعلی، منتظر، راحله و حبیبی، فاطمه (1387). ارزیابی تأثیر تفاوتهای فرهنگی بر استفاده از فناوری اطلاعات در محیط چندفرهنگی رسانة ملی. نشریة مدیریت فردا، سال 6، شمارة 20، صفحات 56-46.
- کاووسی، اسماعیل (1389). فرهنگ و حهانیشدن (1). چاپ اول، تهران: انتشارات مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز تحقیقات استراتژیک.
- مجتهدزاده، هدا (1388). ارتباط سبکهای رهبری با کجروی اداری. نشریة تدبیر، شمارة 212، صفحات 44-41.
- مقیمی، سید محمد، سلیمی، سعیدباقر و نوری، روحاله (1385). مدیریت تطبیقی، چاپ اول، تهران: انتشارات نگاه دانش.
- مقیمی، سید محمد (1388). سازمان و مدیریت: رویکردی پژوهشی. چاپ دوم، تهران: انتشارات ترمه.
- Gallagher, T.J. (2001). Understanding other cultures: The value orientations method. Presented at the Association of Leadership Educators Conference, Minneapolis, Minnesota, July 19-21, 1-12.
- Friedman, H., Glover, J., Sims, E., Culhane, E., Guest, M. & VanDriel, M. (2013). Cross-cultural competence: Performance-Based assessment and training. Organization Development Journal, 31(2), 18-30.
- Hills, M.D. (2002). Kluckhohn and Strodtbeck's values orientation theory. Online Readings in Psychology and Culture, 4(4). Available from: http://www.dx.doi.org/10.9707/2307-0919.1040, [Accessed 1 August 2002].
- Hofstede, G. (1980). Culture's Consequences: International Differences in Work-Related Values. Beverly Hills, CA: SAGE.
- Hofstede, G. (1984). Cultural dimensions in management and planning. Asia Pacific Journal of Management, 1(2), 81-99.
- Hofstede, G. (2011). Dimensionalizing cultures: The Hofstede model in Context. Online Readings in Psychology and Culture. Available from: http://www.dx.doi.org/10.9707/2307-0919.1014, [Accessed 1 December 2011].
- Krejcie, R.V. & Morgan, D.W. (1970). Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30, 607-610.
- Manohar, U. (2008). What are the Elements of Culture? Available at: http://www.buzzle.com/articles/what-are-the-elements-of-culture.html.
- Rafferty, J. (2013). Fons Trompenaars: Seven dimensions of culture. Management Practice Continuous Assessment. X00074410, 1-9.
- Trompenaars, F. Hampden-Turner, C. (1998). Seven dimensions of culture. Available from: http://www.provenmodels.com/580/seven-dimensions-of-culture/charles-hampden-turner--fons-trompenaars [Accessed 2012].
- Uthap, T. (2008). The elements of cultural forces in world politics: redux. Institute of Global Cultural Studies, 7(1), 9-10.
- Warner, G. (2013). Beyond a literature review of Hall’s context dimension: Scale development, validation and empirical findings within a Norwegian study. International Journal of Business and Management, 8(10), 27-40.
|