سلطانی, مرتضی, محمدیان, بهزاد. (1395). گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو. , 8(2), 339-354. doi: 10.22059/jibm.2016.58695
مرتضی سلطانی; بهزاد محمدیان. "گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو". , 8, 2, 1395, 339-354. doi: 10.22059/jibm.2016.58695
سلطانی, مرتضی, محمدیان, بهزاد. (1395). 'گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو', , 8(2), pp. 339-354. doi: 10.22059/jibm.2016.58695
سلطانی, مرتضی, محمدیان, بهزاد. گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو. , 1395; 8(2): 339-354. doi: 10.22059/jibm.2016.58695


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب