زارعی, عظیم, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, غلامزاده, رسول. (1394). بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان. , 7(4), 881-900. doi: 10.22059/jibm.2015.57096
عظیم زارعی; مهدی دهقانی سلطانی; حسین فارسی زاده; رسول غلامزاده. "بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان". , 7, 4, 1394, 881-900. doi: 10.22059/jibm.2015.57096
زارعی, عظیم, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, غلامزاده, رسول. (1394). 'بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان', , 7(4), pp. 881-900. doi: 10.22059/jibm.2015.57096
زارعی, عظیم, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, غلامزاده, رسول. بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان. , 1394; 7(4): 881-900. doi: 10.22059/jibm.2015.57096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب