- احمدی، سیدعلیاکبر؛ فیضآبادی، حوریه (1390). «بررسی ارتقای سرمایة اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان». مدیریت دولتی، دورة سوم، شمارة ششم، صفحات 45-35.
- اسماعیلی، محمدرضا، جوادیپور، محمد؛ طالپپور، مهدی (1393). «مدل معادلات ساختاری عدالت سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و سرمایة اجتماعی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی». نشریة پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، دورة چهارم، شمارة هشتم، صفحات 13-1.
- الوانی، مهدی؛ شیروانی، علیرضا (1383). «سرمایة اجتماعی، اصل محور توسعه». مجلة تدبیر، شمارة 147، صفحات 22-16.
- امیرخانی، طیبه؛ عارفنژاد، محسن (1391). «تحلیل تأثیر رفتار شهروندی سازمانی و سرمایة روانشناختی بر سرمایۀ اجتماعی». فصلنامة علوم مدیریت ایران. دورة هفتم، شمارة 26، صفحات 112-89.
- رامینمهر، حمید؛ هادیزاده، اکرم؛ احمدی، ایمان (1388). «بررسی رابطة بین ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت پخش فراوردههای نفتی ستاد تهران)». فصلنامة مدیریت تحول، دورة اول، شمارة دوم، صفحات 89-65.
- سلطانحسینی، محمد؛ نادریان، مسعود؛ صابری، علی (1392). «برآورد سهم نسبی رفتار شهروندی سازمانی از عدالت سازمانی در ورزشکاران مرد نخبة کشور». مجلة مدیریت ورزشی، دورة چهارم، شمارة پنجم، صفحات 160-145.
- شاکر، زینب؛ محرمزاده، مهرداد (1390). «ارتباط عدالت سازمانی و سرمایة اجتماعی در کارکنان ادارات تربیت بدنی استان آذربایجان غربی». ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی، تهران، پژوهشکدة تربیت بدنی و علوم ورزشی.
- فیضی، کامران؛ و رونقی، محمدحسین (1390). ارزیابی سرمایههای فکری و اجتماعی شرکتهای رتبهبندیشده توسط شورای عالی انفورماتیک ایران». فصلنامة پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دورة اول، شمارة دوم، صفحات 206-189.
- گنجی، محمد؛ هلالس ستوده، مینا (1389). «رابطة گونههای دینداری و سرمایة اجتماعی». جامعهشناسی کاربردی، سال 22، شمارة 42، صفحات 120-95.
- Bies, R. J. (1987). "The predicament of injustice: The management of moral outrage".In L.L. Cummings & B. M. Staw (Eds), Research in organizational behavior, 9, 289-319.
- Choudhary, N.; Kumar, D. R.; Philip, P. J. (2012). “Organizational Justice as Predictor of Satisfaction with Personal and Organizational Outcomes”. Proceedings of National Conference on Emerging Challenges for Sustainable Business. 971–981.
- Choudhary, N.; Philip, P. J.; Kumar, R. (2011). “Impact of Organizational Justice on Organizational Effectiveness”. Industrial Engineering Letters, 1(3), 18–25.
- Colquitt, J.; Conlon, D. E.; Porter, C. (2001). "Justice at the millennium: A metaanalytical organizational". Journal of Applied Psychology, (3), 200- 215.
- Emhan, A.; Bakiev, E.; Taşdöven, H.; Kula, S. (2014). “Analysis of Relationship among Social Capital, Organizational Justice and Performance with Structural Equation Model: The Case of Banking Sector”. International Review of Social Sciences, 2(7), 425- 445.
- Fatih, C. (2011). "The effects of the organizational psychological capital on the attitudes of commitment and satisfaction: A public sample in Turkey". European Journal of Social Sciences, 21(3), 373-380.Greenberg, J. (2004). "Stress Fairness to fare No stress:Managing workplace stress by promoting Organizational Justice". Organizational Dynamics. 33, 322-335.
- Lambert, Eric (2003). "The impact of organizational justice on correctional staff". Journal of criminal justice,31, 371-383.
- Luthans, F.; Avolio, B. J. Avey (2007). "Positive psychological capital: Measurement and relationship with performance and satisfaction". Personnel Psychology, 541-572.
- Mahajan. A.; Benson, P. H. (2013). “Organizational justice climate, social capital and firm performance”. Journal of Management Development, 32(7), 721 – 736.
- Messer, B. A. E.; White, F. A. (2006). "Employees’ mode perceptions of fairness and organizational citizenship behavior". Journal of business and psychology, 4, 97-105.
- Moorman, R. H. (1991)."Relationship between organizational citizenship behaviors: do fairnessreceptions influence employee citizenship?”.Journal of applied psychology, 76, 845-855.
- Nahapiet, J.; Ghoshal, S. (1998). "Social Capital, Intellectual Capital & theorganizational advantage". ACAD MANAGE REV, 23(2), 242_260.
- Niehoff, B. P.; Moorman, R. H. (1993). “Justice as a mediator of the relationship between methods of monitoring and organizational citizenship behavior”. Academy of Management Journal, 36, 527–556.
- Niehoff, B. P.; Moorman, R. H. (1993). "Justice as a mediator of the relationship between methods of monitoring and organizational citizenship behavior”. Academy of Management Journal, 36, 527-556.
- Philip, P. J.; Kumar, R.; Choudhary, N. (2012). Relationship between Organizational Citizenship Behavior and Organizational Justice at Work Place“. Proceeding Ninth AIMS International Conference on Management, January 1-4, 1215–1221.
- Ryan R. M.; Deci E. L. (2005). "On happiness and human potentials: A review of research on hedonic and eudemonic well-being". Annual Review Psychology, 52, 141-166.
5. حضوری، محمدجواد؛ صالحی، علی؛ داناییفر، حسن؛ نجاری، رضا (1392). «طراحی مدل ارتقای سرمایة روانشناختی در سازمانهای دولتی ایران: تبیین نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی». پژوهشهای مدیریت در ایران، دورة 17، شمارة سوم، صفحات 47-23.
Snyder, C. R.; Lopez S. J. (2007). Positive psychology: The scientific and practical explorations of human strengths. US, Sage Publications.
Yuong, Koh T.; Rowlinson, S. (2011). “Relational approach in managing construction project safety“. Journal of A social capital perspective, 48, 134-144.
|