بیچرانلو, عبداله, یادگاری, محمدحسن. (1394). تابوشکنی، مهم‌ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران. , 22(1), 231-256. doi: 10.22059/jsr.2015.56320
عبداله بیچرانلو; محمدحسن یادگاری. "تابوشکنی، مهم‌ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران". , 22, 1, 1394, 231-256. doi: 10.22059/jsr.2015.56320
بیچرانلو, عبداله, یادگاری, محمدحسن. (1394). 'تابوشکنی، مهم‌ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران', , 22(1), pp. 231-256. doi: 10.22059/jsr.2015.56320
بیچرانلو, عبداله, یادگاری, محمدحسن. تابوشکنی، مهم‌ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران. , 1394; 22(1): 231-256. doi: 10.22059/jsr.2015.56320


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب