موزیری قیری, محمد, شاه نظری درچه, علی. (1394). مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه. , 2(2), 371-396.
محمد موزیری قیری; علی شاه نظری درچه. "مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه". , 2, 2, 1394, 371-396.
موزیری قیری, محمد, شاه نظری درچه, علی. (1394). 'مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه', , 2(2), pp. 371-396.
موزیری قیری, محمد, شاه نظری درچه, علی. مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه. , 1394; 2(2): 371-396.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب