- ابطحی، حسین (1383(. آموزش و بهسازی سرمایههای انسانی. چاپ اول، تهران، نشر پویند.
- پاپزن، عبدالحمید؛ معتمدینیا، زهره (1392). «تأثیر ابعاد دورههای آموزش ضمن خدمت بر حل مسائل سازمانی». مجلةپژوهشهای ترویجوآموزشکشاورزی، سال ششم، شماره3
- پارسا، عبداله؛ همایکوه، امیر (1388). «بررسی میزان سودمندی برنامههای آموزش ضمن خدمت و رابطة آن با رشد دانش و مهارتهای شغلی». مجلة علوم تربیتی، شمارة 85، صفحات 112-87.
- چایچی، پریچهر (1381). شیوههای آموزش ضمن خدمت. تهران، انتشارات آن.
- خاک تاریک، مهدی؛ عظیمی، مهدی (1387). «ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی در سازمانها با تأکید بر مدل کرک پاتریک». صنعت لاستیک ایران، شمارة 48، صفحات100-86.
- خوشدامن، رضا (1387(. آموزش اصول سرپرستی. تهران، نشر تورنگ.
- دانشفرد، کرم اله (1387) تقویم آموزشهای کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر مطالعات
- 8. ذبیحی، محمدرضا؛ عرفانیان خانزاده، حمید (1389). «آسیبشناسی نظام آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در ایران». اولین کنفرانس ملی مدیران آموزش و پژوهش
- فتحی واجارگاه، کوروش (1393). برنامهریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان. چاپ هشتم، تهران، نشر سمت.
- کاشانی محمدی، صالح (1388). آسیبشناسی ساختار سازمانی شرکت صادرات خدمات مهندسی آب و برق. پایاننامة کارشناسی ارشد، پردیس فارابی، دانشگاه تهران.
- کاظمی، مهدی؛ همراهی، مهرداد (1388). «آسیبشناسی دورههای آموزش ضمن خدمت بر اساس مدل سیپ»، پژوهشهای مدیریت، شمارة 4، صفحات130-113.
- کافمن، راجر؛ هرمن، جان (1385). برنامهریزی استراتژیک نظامهای آموزشی.ترجمة فریده مشایخ و عباس بازرگان، چاپ سوم، تهران، انتشارات مدرسه.
- کروبی، مهدی؛ متانی، مهرداد (1390). «راهبرد توانمندسازی کارکنان از طریق آموزشهای ضمن خدمت». پژوهشهای مدیریت راهبردی، شمارة 49 ، صفحات 138 – 119.
- لباف،حسن؛ میربد، نازنین (1388). «بررسی مشکلات آموزش در سازمانهای ایران ( و ارائة راه حل برای آن)». دوماهنامة مدیریت، شمارههای 21-151، صفحات 58-54.
- مانزینی، اندرو (1385). مدیریت تحول سازمانی آسیبشناسی سازمانی با رویکرد کاربردی به حل مشکلات و بالندگی سازمانی. ترجمة علی عطافر و سعید انالویی، تهران، نشر مؤسسه علمی دانش پژوهان
- نوری،فیروز؛ پیدایی، میرمهرداد (1389). آسیبشناسی آموزش کارکنان در سازمانها. چاپ اول، تهران، نشر سیمای دانش.
- نوه ابراهیم، عبدالرحیم؛ عبدی، اکبر (1390). «گذر از شبه نیازسنجی به نیازسنجی آموزشی واقعی (مطالعة موردی)». رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال دوم، شمارة هشتم، صفحات 96-77.
- Altun, A.; Gok, B. (2010). “Determining in service training programs characteristics given to teachers by conjoint analysis”.Procedia Social and Behavioral Sciences, 2, 1710-1714.
- Chen, C.; Tsai, C. (2008). “Developing a process re-engineering -oriented organizational change exploratory simulation system (PROCESS)”. International Journal of Production Research, 16, 4463–4482.
- Enache, R. (2010). “Forms of Organizational pathology among the teaching
- Oral, B.; Saglam, S. (2010). “The importance of in-service training in restructuring sectors”. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2, 4383–4386.
- Öztaskin, Ö. (2010), Identifying the in-service training needs of the social studies teachers within the context of lifelong learning, Procedia Social and Behavioral Sciences ,No.2 ,pp3036–3042
- Saito, E.; Hendayana, S.; Imansyah, H. (2006). "Development of school-based in-service training under the Indonesian Mathematics and Science Teacher Education Project.” Improving Schools, 9(1), 47-59.
- Sezer,C.(2009). “Analysis on relations between implementation of training activities and HRM organization in service businesses”. Procedia Social and Behavioral Sciences, 1 , 2385-2389.
- Soltani, E.; Liao, Y. (2010). “Training interventions: fulfillingmanagerial ends or proliferatinginvaluable means for employees? Training Interventions”. Europaen Business Review, 2, 128-152.
|