- اعتمادیفرد، سیدمهدی (1392). «وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاهها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران». مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، دورة دوم، شمارة دوم، صفحات 78- 57 .
- پیراننژاد، علی (1386). بررسی رابطة بین دولت الکترونیک و اعتماد عمومی. پایاننامة کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران.
- خیری، بهرام؛ قاسمی، بهروز؛ میرابی، حمیدرضا؛ قلیپور، پویا (1390). «بررسی تأثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رأیدهندگان». مدیریت بازاریابی، شمارة 12، صفحات 14- 1.
- خیری، بهرام؛ قلیپور، پویا (1391). «بازاریابی سیاسی؛ مفهوم، اهداف، ابزارها». راهبرد، سال پنجم، شمارة هشتم، صفحات 120- 99.
- خیری، بهرام؛ عباسعلیزاده، منصور (1387). «بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمانهای سیاسی بازارمحور». مدیریت فرهنگ سازمانی، سال ششم، شمارة 18، صفحات 178- 167.
- داناییفرد، حسن (1382). طراحی و تبیین مدل اعتماد عمومی. رسالة دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
- شایگان، فریبا (1387). «بررسی عوامل تأثیرگذار بر اعتماد سیاسی». دانش سیاسی، سال چهارم، شمارة اول، صفحات 179- 153.
- ضیایی، محمدصادق؛ نرگسیان، عباس؛ آیباغی اصفهانی، سعید (1387). «نقش رهبری معنوی در توانمندسازی کارکنان دانشگاه تهران». نشریة مدیریت دولتی، دورة اول، صفحات 86- 67.
- عبداله، عبدالمطلب (1388). «سیری در نظریههای رفتار رأیدهی». رهیافت انقلاب اسلامی، سال سوم، شمارة هشتم، صفحات 104- 87.
- مرکز آمار ایران (1392). مقایسة ویژگیهای جمعیتی و اجتماعی مناطق ٢٢ گانة شهر تهران بر اساس دادههای سرشماری ١٣٨٥، برگرفته از
http://www.amar.org.ir/Portals/2/fileExcell/16.pdf
- استانداری تهران- معاونت برنامهریزی- دفتر آمار و اطلاعات (1391). «همانندسازی اطلاعات جمعیتی استان تهران 90- 1375 بر اساس تقسیمات کشوری سال 1390». شماره(319).
- مروت، برزو؛ باغبانیان، مصطفی (1390). «بررسی نگرش دانشجویان منطقة یازده دانشگاه آزاد اسلامی به اتحاد ملی و انسجام ملی». فصلنامة مطالعات ملی، سال دوازدهم، شمارة چهارم، صفحات 114- 94.
- منوریان، عباس؛ نرگسیان، عباس؛ فتاحی، مهدی؛ واثق، بهاره (1389). «بررسی رابطة بین پاسخگویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای حکومتی: مناطق 22گانة شهر تهران». فصلنامة مدرس علوم انسانی- پژوهشهای مدیریت در ایران، دورة چهاردهم، شمارة سوم، صفحات 274- 251.
- هرمزیزاده، محمدعلی (1388). «عوامل مؤثر بر انسجام ملی». مطالعات بسیج، سال دوازدهم، شمارة 42، صفحات 53-31.
- هچ، ماری جو (1391). تئوری سازمان. ترجمة حسن داناییفرد، تهران، مهربان نشر.
- یونسی، علی (1386). «وحدت و انسجام اجتماعی ایرانیان، بنیادها و ریشهها». راهبرد، دورة دوم، شمارة 44، صفحات 43-29.
- Ahmed, Mirza Ashfaq; Lodhi, Suleman Azizy; Shahzad, Mirza Navee (2011). "Political Brand: trusting a candidate in the age of mistrust". Journal of Business & Retail Management Research, 5(2), 131-141.
- Anndre, Stefanie (2014). "Dose Trust Mean the same for Migrants and Natives? Trusting Measurement Models of Political Trust with Multi- group Confirmatory Factor Analysis". Journal of soc Indic Res,115, 963- 982.
- Berg, Linda; Hjerm, Mikael (2010). "National Identity and Political Trust". Perspectives on European Politics and Society, 11(4), 390–407.
- Deutsch, Karel (1994). Nationalism and Social Communication, London. Oxford University.
- Dickes, Paul; Valentova, Marie (2013). "Construction, Validation and Application of the Measurement of Social Cohesion in 47 European". Journal of Soc Indic Res, 113, 827- 846.
- Ediraras, Dharma Tintri; Rahayu, Dewi A; Natalina, Ary; Widya, Winda. 2013)." Political marketing strategy of Jakarta governor election in the 2012”. Social and behavioral sciences, 81, 584-588.
- Henenberg, Stephan; O’Shaughnessy, Nicholas (2007). "Theory and concept development in political marketing". J Polit Market, 6(2), 5–31.
- Hughes, Andrew; Dann, Stephen (2006). Political marketing 2006: direct benefit, value and managing The Voter Relationship. Australian National University.
- Mitchell, Danken.(1981). "A New Dictionary of Sociology. London, Routledge & Kegan Paul.
- Kotzaivazoglou, Iordanis (2011). "Political marketing in the Greek context: does market orientation exist?." International review on public and nonprofit marketing, 8, 41-56.
- Rajulton, Fernando; Ravanera, Zenaiyda; Beaujot, Roderic (2006). "Measuring social Cohesion: an experimental using the Canadian national survey of giving, volunteering, and participating". Social Indicators Research, 80, 461–492.
- savigny, Heather; Wring, Dominic (2009). "An Ideology of Disconnection: for a Critical Political marketing." Central European Journal of Communication, 2, 251-265.
- United Nations (2005). "Women and elections guide to promotion the participation of women in elections".Department of public information.
|