خورسندیان, محمد علی, چیت ساز, فاطمه. (1394). مبانی مسئولیت ناشی از تبلیغات بازرگانی. , 45(2), 165-185. doi: 10.22059/jlq.2015.54443
محمد علی خورسندیان; فاطمه چیت ساز. "مبانی مسئولیت ناشی از تبلیغات بازرگانی". , 45, 2, 1394, 165-185. doi: 10.22059/jlq.2015.54443
خورسندیان, محمد علی, چیت ساز, فاطمه. (1394). 'مبانی مسئولیت ناشی از تبلیغات بازرگانی', , 45(2), pp. 165-185. doi: 10.22059/jlq.2015.54443
خورسندیان, محمد علی, چیت ساز, فاطمه. مبانی مسئولیت ناشی از تبلیغات بازرگانی. , 1394; 45(2): 165-185. doi: 10.22059/jlq.2015.54443


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب