- آقایار، سیروس؛ شریفی، پرویز (1386)، هوش هیجانی سازمانی، تهران، انتشارات سپاهان.
- بردبار، غلامرضا؛ کنجکاو منفرد، امیررضا (1390)، "بررسی نقش هوش عاطفی در راهبردهای مدیریت منابع انسانی"، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال 8، شماره 34، صفحات 119 – 139.
- برومند، زهرا؛ جلیلی، سودابه (1388)، "بررسی تأثیر هوش عاطفی، سرمایۀ اجتماعی و توسعه منابع انسانی بر بهره وری شرکت همشهری"، پژوهشنامه مدیریت و سرمایۀ اجتماعی ، شماره 40 صفحات 107 – 134.
- تسلیمی، محمد سعید؛ منوریان، عباس؛ آشنا، مصطفی (1385)، " بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی درون سازمانی"، فرهنگ مدیریت، شماره14، صفحات27-56.
- داودآبادی، مریم؛ زارعی، ریحانه (1390)، "مفاهیم، مدلها و کارکردهای هوش عاطفی در سازمان و چگونگی اندازهگیری آن"، نشریه راهبرد، دانشگاه تهران، شماره 6، صفحات 113 – 138.
- زارعی متین، حسن (1392)، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، تهران، نشر آگه.
- زارعی متین، حسن؛ مقیمی، محمد؛ غفوریان یاورپناه، هادی (1392)، "تحلیل رابطه فرهنگسازمانی کارآفرینانه و هوش عاطفی" فصلنامه مدیریت فرهنگسازمانی، پردیس فارابی دانشگاه تهران، زمستان 1392، دوره 11 شماره 4، صفحات 5 - 31.
- 8. سکاران، اوما (1384)، روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمه صائبی، شیرازی، تهران، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی.
- عباس زاده ، حمید (1390)، مدیریت در سازمانهای مردم نهاد، تهران، انتشارات گنج دانش.
- علینی، محمد (1391)، سرمایه اجتماعی در آموزههای اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، قم، موسسه بوستان کتاب چاپ اول، مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم.
- غریبی، حسن؛ زلیخا، قلیزاده (1390)، "نقش مؤلفههای هوش هیجانی در پیشبینی سرمایۀ اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد منطقه 11"، فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی ،سال هفتم، شماره اول، زمستان 1390، صفحات 30 – 54.
- فوکویاما، فرانسیس (1379)، پایان نظم، سرمایه اجتماعی و حفظ آن، ترجمه غلام عباس توسلی، تهران، جامعه ایران.
- فیضی، طاهره؛ عابدینی، سعید (1389)، "بررسی رابطه هوش عاطفی و سرمایه اجتماعی" ( مطالعه موردی مرکز تحقیقات صدا و سیما)، پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، سال اول، شماره یک، تابستان 1389، صفحات 43 – 58.
- قلیچ لی، بهروز (1385)، "تبیین نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری در مزیت رقابتی"، رساله دکترا، تهران، دانشگاه تربیت مدرس.
- آینده بان، رسانه تخصصی آینده پژوهی، گزارش آیندهپژوهی ایران (1393)، برگرفته از:
http://www.ayandeban.ir
- گلمن، دانیل (1995)، هوش هیجانی، ترجمه نسرین پارسا، (1383)، تهران، چاپ سوم.
- مقیمی، سید محمد (1383)، کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی – پژوهشی در سازمانهای غیردولتی(NGOS) ایران، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.
- نمازی، باقر؛ اختری، شهلا (1381)، بررسی وضعیت تشکلهای مردمی داوطلب در جمهوری اسلامی ایران، تهران، انتشارات سازمان شهرداریهای کشور.
- Bardzil, P.; Slaski, M. (2003), Emotional intelligence: Fundamental competencies for enhanced service provision. Managing Service Quality: An International Journal, 13(2), 97-104.
- Bolino, M. C.; Turnley, W. H.; Bloodgood, J. M. (2002), Citizenship behavior and the creation of social capital in organizations. Academy of management review, 27(4), 505-522.
- Carmeli, A. (2003), The relationship between emotional intelligence and work attitudes, behavior and outcomes: An examination among senior managers. Journal of managerial Psychology, 18(8), 788-813.
- Lee, M.; Lee, S. (2008), The influence of emotional intelligence and organizational climate for nurse job satisfaction. Journal of Business Administration, 4(1), 1-10.
- Chrusciel, D. (2006), Considerations of emotional intelligence (EI) in dealing with change decision management. Management decision, 44(5), 644-657.
- Cohen, D.; Prusak, L. (2001), In good company: How social capital makes organizations work. Harvard Business Press.
- Goleman, D. (1998), Working with emotional intelligence. Bantam.
- Leana, C. R.; Van Buren, H. J. (1999), Organizational social capital and employment practices. Academy of management review, 24(3), 538-555.
- Lewis, D. (2006), The Management of Non-Governmental Development Organizations 2e. Routledge.
- Lin, S. C.; Huang, Y. M. (2005), The role of social capital in the relationship between human capital and career mobility: Moderator or mediator?. Journal of Intellectual Capital, 6(2), 191-205.
- Nahapiet, J.; Ghoshal, S. (1998), Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of management review, 23(2), 242-266.
- Ratten, V.; Suseno, Y. (2006), Knowledge development, social capital and alliance learning. International Journal of Educational Management, 20(1), 60-72.
- USAID (1995), new partnership initiative, NGO empowerment, NPI core report, Washington D.C.
- Vilanova, P. T.; Josa, R. T. (2003), Social capital as a managerial phenomenon. Department of Industrial Engineering & Management, Tampere university of Technology.
|