نیکبخت, محمدجواد, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید. (1394). بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای. , 7(4), 985-1004. doi: 10.22059/jibm.2015.50837
محمدجواد نیکبخت; اصغر مشبکی; سیدحمید خداداد حسینی. "بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای". , 7, 4, 1394, 985-1004. doi: 10.22059/jibm.2015.50837
نیکبخت, محمدجواد, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید. (1394). 'بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای', , 7(4), pp. 985-1004. doi: 10.22059/jibm.2015.50837
نیکبخت, محمدجواد, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید. بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای. , 1394; 7(4): 985-1004. doi: 10.22059/jibm.2015.50837


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب