کرمی, شهره, آگهی, حسین. (1392). تحلیل اثر عوامل فرهنگی- اجتماعی بر موفقیت تعاونی¬های تولیدی محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه. , 44(2), 259-269. doi: 10.22059/ijaedr.2013.36723
شهره کرمی; حسین آگهی. "تحلیل اثر عوامل فرهنگی- اجتماعی بر موفقیت تعاونی¬های تولیدی محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه". , 44, 2, 1392, 259-269. doi: 10.22059/ijaedr.2013.36723
کرمی, شهره, آگهی, حسین. (1392). 'تحلیل اثر عوامل فرهنگی- اجتماعی بر موفقیت تعاونی¬های تولیدی محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه', , 44(2), pp. 259-269. doi: 10.22059/ijaedr.2013.36723
کرمی, شهره, آگهی, حسین. تحلیل اثر عوامل فرهنگی- اجتماعی بر موفقیت تعاونی¬های تولیدی محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه. , 1392; 44(2): 259-269. doi: 10.22059/ijaedr.2013.36723


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب