عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. (1391). نحوه بازنمایی ارزشهای فرهنگی در تبلیغات تجاری: تحلیل نشانه‏شناختی آگهی‏های تلویزیونی در ایران. , 1(1), 89-118. doi: 10.22059/jisr.2012.36549
حمید عبداللهیان; حسین حسنی. "نحوه بازنمایی ارزشهای فرهنگی در تبلیغات تجاری: تحلیل نشانه‏شناختی آگهی‏های تلویزیونی در ایران". , 1, 1, 1391, 89-118. doi: 10.22059/jisr.2012.36549
عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. (1391). 'نحوه بازنمایی ارزشهای فرهنگی در تبلیغات تجاری: تحلیل نشانه‏شناختی آگهی‏های تلویزیونی در ایران', , 1(1), pp. 89-118. doi: 10.22059/jisr.2012.36549
عبداللهیان, حمید, حسنی, حسین. نحوه بازنمایی ارزشهای فرهنگی در تبلیغات تجاری: تحلیل نشانه‏شناختی آگهی‏های تلویزیونی در ایران. , 1391; 1(1): 89-118. doi: 10.22059/jisr.2012.36549


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب