آزاد, شهرام. (1392). نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک. , 5(2), 1-16. doi: 10.22059/jibm.2013.36021
شهرام آزاد. "نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک". , 5, 2, 1392, 1-16. doi: 10.22059/jibm.2013.36021
آزاد, شهرام. (1392). 'نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک', , 5(2), pp. 1-16. doi: 10.22059/jibm.2013.36021
آزاد, شهرام. نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک. , 1392; 5(2): 1-16. doi: 10.22059/jibm.2013.36021


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب