سلطان حسینی, محمد, نصر اصفهانی, داود, جوانی, وجیهه, سلیمی, مهدی. (1390). تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران. , 3(9), -.
محمد سلطان حسینی; داود نصر اصفهانی; وجیهه جوانی; مهدی سلیمی. "تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران". , 3, 9, 1390, -.
سلطان حسینی, محمد, نصر اصفهانی, داود, جوانی, وجیهه, سلیمی, مهدی. (1390). 'تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران', , 3(9), pp. -.
سلطان حسینی, محمد, نصر اصفهانی, داود, جوانی, وجیهه, سلیمی, مهدی. تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران. , 1390; 3(9): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب