عطافر, علی, محمودی, سمیه. (1388). بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. , 7(19), 143-162.
علی عطافر; سمیه محمودی. "بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان". , 7, 19, 1388, 143-162.
عطافر, علی, محمودی, سمیه. (1388). 'بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان', , 7(19), pp. 143-162.
عطافر, علی, محمودی, سمیه. بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. , 1388; 7(19): 143-162.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب