خیری, بهرام, عباسعلی‌زاده, منصوره. (1387). بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمان‌های سیاسی بازار محور. , 6(18), 169-180.
بهرام خیری; منصوره عباسعلی‌زاده. "بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمان‌های سیاسی بازار محور". , 6, 18, 1387, 169-180.
خیری, بهرام, عباسعلی‌زاده, منصوره. (1387). 'بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمان‌های سیاسی بازار محور', , 6(18), pp. 169-180.
خیری, بهرام, عباسعلی‌زاده, منصوره. بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمان‌های سیاسی بازار محور. , 1387; 6(18): 169-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب