طلوعی, ناتا, النچری, نرگس. (1388). ترجمه احساسات کاربران به خصوصیات محصول در طراحی (مطالعه موردی: ساعت مچی زنانه). , 1(38), 117-126.
ناتا طلوعی; نرگس النچری. "ترجمه احساسات کاربران به خصوصیات محصول در طراحی (مطالعه موردی: ساعت مچی زنانه)". , 1, 38, 1388, 117-126.
طلوعی, ناتا, النچری, نرگس. (1388). 'ترجمه احساسات کاربران به خصوصیات محصول در طراحی (مطالعه موردی: ساعت مچی زنانه)', , 1(38), pp. 117-126.
طلوعی, ناتا, النچری, نرگس. ترجمه احساسات کاربران به خصوصیات محصول در طراحی (مطالعه موردی: ساعت مچی زنانه). , 1388; 1(38): 117-126.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب