جزنی, جمال خانی. (1379). دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی. , 49(0), -.
جمال خانی جزنی. "دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی". , 49, 0, 1379, -.
جزنی, جمال خانی. (1379). 'دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی', , 49(0), pp. -.
جزنی, جمال خانی. دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی. , 1379; 49(0): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب