تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,532 |
تعداد مقالات | 70,502 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,118,295 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,224,205 |
میزان به کارگیری فن آوری نوین اطلاعاتی در برنامه درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی شهر اهواز | ||
تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی | ||
مقاله 7، دوره 38، شماره 41 - شماره پیاپی 575، تیر 1383 اصل مقاله (403.15 K) | ||
نویسندگان | ||
آتوسا کوچک؛ مینا سمیرمى زاد* | ||
چکیده | ||
در این مقاله سعی می شود به بررسی میزان به کارگبری فن آوری های نوین در برنامه درسی دانشجویان مفاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی و تأثیر آن بر داننش آموختگان این رشته پرداخته شود. هدف ابن پژوهش یافنن پاسخ این سوال است که آیا کتابداران فارغ اتحصیل شده در عمل می توانند به عنوان یک متخصصی اطلاع رسانی انجام وظیفه کنند، یا لازم است در محتوای دروس و شیوه تدریس در این مقاطع تغییراتی ایجاد شود در این راستا نظرات دانشجریان این رشته را جویا شده در جهت برآورد نبازهای آموزشی آنان در حوزه فن آوری اطلاعات، با استفاده از نظرات نظریه پردازان این حوزه. پیشنهادات ارانه شد. است. | ||
کلیدواژهها | ||
أموزش؛ فن آوری اطلاعات؛ کارشناسی؛ کارشناسی ارشد؛ کتابداری و اطلأع رسانی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,933 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,020 |