مانیان, دکتر امیر, محمدی, حمید گل. (1382). بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران. , 16(2), -.
دکتر امیر مانیان; حمید گل محمدی. "بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران". , 16, 2, 1382, -.
مانیان, دکتر امیر, محمدی, حمید گل. (1382). 'بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران', , 16(2), pp. -.
مانیان, دکتر امیر, محمدی, حمید گل. بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران. , 1382; 16(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب