![سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران](./data/logo.png)
تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,573 |
تعداد مقالات | 71,037 |
تعداد مشاهده مقاله | 125,515,066 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 98,776,225 |
بررسی و مقایسه ی میزان یادگیری سازمانی مدارس دولتی وغیر انتفاعی شهر قم درسالی 82- 81 | ||
مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی" | ||
مقاله 2، دوره 1، شماره 1 - شماره پیاپی 546، خرداد 1382 اصل مقاله (665.28 K) | ||
نویسندگان | ||
دکترحسن زارعى متین؛ دکتر غلام رضا جندقی؛ بشرى معینى* | ||
چکیده | ||
با توجه به ییچیدگی و پویایی روز افزون عوامل محیطی و تغییرات بسیار سریع، سازمان های سنتی دیگر قادر به هماهنگی این تغیبرات نیستند و در حال نابود شدن می باشند از این رو، بحتث سازمانهای یادگیرنده به عنوان ابزاری برای بقا و هماهنگی با این تغییرات مورد توجه بسیاری از سازمانها قرار گرفته است. آنچه می خوانید خلاصه ای از مبانی نظری و یافته های تحقیق است، پبرامون بررسی میزان یادگیری سازمانی مدارس. تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان یادگیری سازمانی مدارس متوسطه دولتی و غیرانتفاعی انجام گرفته است. جهت تحقق هدف فوق یک فرضیه به شرح ذیل تدوین گردیده ((بین میزان یادگیری سازمانی مدارس متوسطه دولتی و غیر انتفاعی تفاوت وجود دارد)) جهت گرد آوری اطلاعات و یافتن ویزگی های سازمان ( دبیرستان ) یاد گیرنده از روش کتابخانه ای و برای بررسی میزان یادگیری سازمان از پزسشنامه ی محقق ساخته پس از تعییین روایی و پایانی استفاده شده است . یعنی میزان یادگیری سازمانی مدارس غیر انتفاعی کلیه ویژگی ها ی بدست آمده بیش تر از مدارس دولتی است . | ||
کلیدواژهها | ||
سازمان یادگیرنده؛ مدارس دولتی؛ مدارس غیر انتفاعی؛ یارگیری سازمانی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 5,131 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,458 |