صمدی, معصومه, مزیدی, محمد. (1384). بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت. , 35(1), -.
معصومه صمدی; محمد مزیدی. "بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت". , 35, 1, 1384, -.
صمدی, معصومه, مزیدی, محمد. (1384). 'بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت', , 35(1), pp. -.
صمدی, معصومه, مزیدی, محمد. بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت. , 1384; 35(1): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.