1.

Effect of Consumer Perception of Brand Equity Fit on Purchase Intention for Brands in Symbolic Alliances

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 271-285
Babatunde Musiliu Musiliu Abina؛ Oluseyi Ajayi

2.

The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 379-391
Elham Ebrahimi؛ Hamid Reza Irani؛ Mohammad Abbasi؛ Ali Abedini

3.

بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 107-126
سید ابوالقاسم میرا؛ ساناز کریمی هریسی

4.

بررسی تأثیر هزینه‌های کیفیت بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجیگر نوآوری سبز در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 28، شماره 4، 1400، صفحه 691-712
فرزاد غیور؛ کبری دهقان

5.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند خدمات درمانی شهر تبریز و تأثیر آن در وفاداری گردشگران سلامت

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 161-171
ایرج تیموری؛ صلاح الدین قانع زاده

6.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری

7.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

8.

تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 65-70
مرتضی رجوعی؛ علی پورنگ؛ امید بهبودی

9.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 41-64
حسین جلیلیان؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ امید محمودیان

10.

تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 1-16
علی رحیمی؛ محمدرضا رضایی

11.

ترسیم شبکۀ تداعی‎های برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432
شهریار عزیزی؛ محمدرضا بلورپارسا

12.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

13.

طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی

14.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

15.

معرفی مدلی نوین در حسابداری برند: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران

دوره 25، شماره 4، 1397، صفحه 571-594
زهرا هنرمندی؛ سحر سپاسی؛ عادل آذر؛ حسین اعتمادی

16.

نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973
مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب